Pengikut

Khamis, 10 Februari 2011

I Cannot Sleep..!! Sigh..

          Tiba-tiba pulak malam ni aku tak bole nak lelapkan mata. Maybe sebab few hours before aku dah terlelap sekejap sampaikan tak sedar mesej-mesej masuk. Thanx to that Mista yang make a phone call that waking me up.. huhu.. If not, for sure hanyut sampai ke pagi.. Hehe..
           Life lately rasanya sangat meaningful. dikelilingi orang-orang tersayang, disayang dan menyayang (hahaha.. ambik ko, semua skali dapat.. hihik..). setiap hari diwaktu pagi akan ada yang menyapa, mengucapkan kesejahteraan pagi diiringi dengan pesanan-pesanan bermakna. Showing the care.. Sampaikan abah selalu kata kat aku, orang duk hadap handphone untuk wat call, balas mesej, bukan duk senyum sensorang depan handset.. Abes nak wat macam mana.. Ada sesuatu kat hanset tu yang membuatkan aku berkelakuan begitu (definitely not a ghost! :P dan aku bukan kerasukan.. hehehe.. ;p)
          kalau dulu-dulu selalu jadi orang yang degil, skang da bole mendengar kata (yer ker?? padahal degil jugak.. hehehe..).. By the way, aku rasa adakalanya aku macam terlupa yang aku pernah dibahagiakan sebahagia ini. Aku berdoa agar bahagia ini sentiasa kekal menjadi milik aku..

Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EKSPLORASI MINDA CELARUKU SILA KOMEN BERAMAI-RAMAI;-