Pengikut

Khamis, 3 November 2011

Maafkan saya..

Kehidupan kena diteruskan.. Walaupun ada ketika sesuatu perhubungan tu membuatkan Cik Ratu rasa stress.. Rasa tak mampu nak melaksanakan tanggungjawab pada yang berhak.. Cik Ratu minta maaf pada Encik Beliau.. Cik Ratu mohon berundur buat seketika..

            Ada banyak saat gembira yang telah Cik Ratu lalui bersama Encik Beliau.. Tapi jauh disudut hati Cik Ratu, Cik Ratu memang kecewa juga.. Harapan Cik Ratu agar hubungan ni boleh pergi jauh nmpaknya macam tak pasti..

           Cik Ratu nak cuba menjalani hidup dengan tenang.. Harap-harap bolehla kn.. Baru-baru ni ada jugak terfikir nak sambung belaja.. Tapi takla secepat yang mungkin.. Tiba-tiba masa keje semalam, datang pulak Sister bagitau ada offer.. Bagi jela nama.. Kalau ada rezeki, sambung semula belaja..

          Rasa dah malas nak stay bekerja dekat tempat yang penuh dengan orang-orang yang pentingkan diri sendiri.. Buat tambah stress.. Baik sambung belaja.. stress dengan buku-buku dan assignment lagi bagus dari duk stress dengan sikap manusia yang tak pernah tahu nak hargai orang lain kan..

          Semoga hari-hari mendatang akan lebih bermakna dan ceria.. Huu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EKSPLORASI MINDA CELARUKU SILA KOMEN BERAMAI-RAMAI;-