Pengikut

Sabtu, 6 Ogos 2011

Entri Ramadhan Al - Mubarak..

                Entry pertama dalam bulan Ramadhan Al - Mubarak.. Hehehehe..
Semenjak akhir-akhir nih banyakla yang tak bestnyer.. Cik Ratu sendiri tak faham kenapa diri sendiri asik nak marah-marah jer sejak akhir-akhir nih.. Hatdoi!
Keje pun macam tak membrangsangkan pikiran.. Lagi-lagi bila ada in-charge yang kurang asam, tak bertanggungjawap dan mementingkan diri sendiri.. Pendek kata beliau adalah sengal.. Huhuhuhu..
Takperla.. tak penting.. Yang penting Cik ratu adalah pekerja yang bekerja.. huhuhu..

Bulan Ramadhan ni selalunya sinonim dengan cuaca panas terik yang mengujakan rasa dahaga kat tekak.. Huhuhu.. Nasibla bukan keje yang jenis kena berjemur tengah panas.. huhuuh..
Juadah berbuka dah tak macam masa kecik-kecik dulu.. Huhuhu.. Dulu mesti buka dengan makanan yang agak light banding dengan nasik.. tapi sekarang, meja penuh dengan kuih.. Huhuhu.. dah tak jadikla buka dengan mihun goreng, mi goreng dan yang seangkatan dengannya..

Encik Beliau pun menunggu-nunggu Cik Ratu ada masa nak berbuka dengan dia.. Kesian sungguh Cik Ratu rasa.. Tapi nak wat macam mana.. Jadual ngok ngek yang dah siap sedia terwujud membuatkan masa kelihatan terlalu cemburu pada kami.. OMG!! Haa.. Semput.. hehehe.. Tapi cik Ratu tahu yang Encik Beliau memahami kerjaya Cik Ratu..
Tak tau nak wat aper sepanjang bulan puasa nih.. agak stress skrg nih.. rasa mcm nk cuti setahun jer.. adoi.. huhuhu...


SELAMAT BERPUASA.. JANGAN PONTENG PUASA YER KAWAN-KAWAN.. HEHEHE..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

EKSPLORASI MINDA CELARUKU SILA KOMEN BERAMAI-RAMAI;-