Pengikut

Ahad, 20 Mac 2011

Menyesal Ker Kamu Kenal Dengan Saya?

Hehehe.. Dah lama giler Cik Ratu tak update blog nih..
Actually banyak benda yang Cik Ratu nak cerita..
Tapi Cik Ratu rasa untuk masa yang sikit nih Cik Ratu tak leh nak update aper2..


Juz Cik Ratu nak bgtau pada encik Beliau yang kamu adalah anugerah Allah yang sangat terindah buat Cik Ratu diketika ini..
Walaupun hubungan yang sangat muda ini dah mula ada tanda-tanda akan ada halangan dan cubaan, Cik Ratu harap ianya takkan menjadi satu bebanan untuk Encik Beliau.. (Encik Beliau, kamu adalah sumber kekuatan saya.. U have to be strong, ya! ^_^)
Dan Cik Ratu sendiri harap kita berdua akan sama-sama kuat menghadapi apa jua rintangan..
Harapan Cik Ratu jugak, semoga dugaan-dugan, ujian-ujian dan cabara-cabaran yang datang adalah dugaan, rintangan dan ujian yang kecil-kecil..
Doa dan harapan Cik Ratu tuh.. Hehehe (tapi sangat berharap.. dengan mata penuh bersinar-sinar.. :p)


Post Cik Ratu kali ni adalah agak serius sket kan sebab Cik Ratu sebenarnyer adalah tidak berada dalam mood (adalah kerana beliau pegi tengok wayang dengan kawan-kawan dan tak bawak cik Ratu.. Jadi Cik Ratu adalah rasa sunyi.. huhuhu..).. 
Tapi Cik Ratu sangat teringin nak mengupdate jugak blog Cik Ratu yang tak seberapa nih..
Hehehe..


To Encik Beliau, Cik Ratu tak pernah menyesal mengenali kamu.. Kamu yang terbaik, yang sentiasa menceriakan hidup Cik Ratu, memenuhi jiwa Cik Ratu dengan cinta, kasih sayang dan rindu kepunyaan kamu.. Semoga Kita kekal begini selamanya.. Amiin...^3^

P/S: Cik Ratu dan Encik Beliau dah masuk sebulan (alhamdulillah.. Semoga pergi ke bulan-bulan dan tahun-tahun yang berikutnya pulak.. hehehe..)

2 ulasan:

  1. baek!!...ill be strong....sorry sbb p tak ajak...mcm mane nak ajak kan...kite jauh...nvm2...lagi 2minggu yek...kite sabar sangat2...

    BalasPadam
  2. dari hari tu lagi nak cakap... korang berdua memang sepadan! well, nak citer sikit (cik ratu, mintak izin komen panjang sikit yer...)

    hari tu ade baca kat mastika pasal orang seperti kamu berdua takde sape yang nak....

    well...sape cakapppp.... kan ke jodoh tu telah ditentukan Allah, yang selim melim cun melecun pun ada jugak yang tak ketemu jodoh kannn....

    ps : sy dah banyak edit gambar pengantin "shomel" seperti kamu berdua. nice ok!! iklan : nak kawin nanti hire izphotostudio bole? hehehe

    BalasPadam

EKSPLORASI MINDA CELARUKU SILA KOMEN BERAMAI-RAMAI;-